Nadina

Nadina

Sunday 26 February 2017

Viaţa. Ipostaze...
















"M-am rătăcit într-o lume a adulţilor în care am cunoscut mult prea devreme ce-nseamnă egoismul, făţărnicia, răutatea. Nu vreau să cred că lumea-i aşa. Eu cunosc şi alte ipostaze ale ei, ipostaze care m-au purtat o bună parte din existenţa mea către miraculos. Trebuie să existe un tunel prin care să ieşim la suprafaţă şi să ne-amintim că suntem datori să iubim, să iertăm, să primim cu bucurie fiecare zi, ca pe o promisiune sau o speranţă că încă există frumos. Cred că încă există în noi un dram de umanitate care ne pune în mişcare şi ne face să privim faptele cu luciditate, iar oamenii cu îngăduinţă. Încă n-am pierdut ce-i viu în noi. Iar dacă ceva s-a pierdut pe parcurs, e destinat să vină înapoi. E al vieţii curs..."
- din lucrarea "Culegere de monologuri"

No comments:

Post a Comment